Byrå: | Ernö |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Mette Løland |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Forsvaret |
Juryens begrunnelse: | |
Tett i toppen i Novembermåned, men aller best var Forsvaret. Spottene som har til hensikt å rekruttere jagerpiloter oppleves både relevante og modige, i tillegg til å være velproduserte. Spesielt liker juryen ”Snakke sant” og ”Fokus”. Bra jobba!? |
Byrå: | SMFB |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Henriette Valeur |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Tele2 |
Kundeansv.: | Camilla Grund |
Juryens begrunnelse: | |
Morsomt og passe absurd oppsummeres denne lille kampanjen fra Tele2. Det er ikke så ofte man hører annonsører gå rett i strupen på kundene sine. Ei heller at noen heller melk over kroppen sin, som så blir slikket opp av små kattepuser. ? |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Unicef |
Juryens begrunnelse: | |
Tredjeplassen går til Unicef og en fin liten spot om et stort problem, nemlig analfabetisme. Spotten dramatiserer hvordan det er å ikke forstå, og det fungerer utmerket på juryen. |