Byrå: | SMFB |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Jannecke Østvold |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Peppes |
Juryens begrunnelse: | |
Plassen øverst på pallen gikk denne gangen til spottene for Peppes Pizza. Det er brukt et godt og originalt grep, som gjør at det blir både artig og underholdende å høre på. At spottene åpner med en gjengitt jingel av en jingel som blir gjengitt av jingelen som blir gjengitt, gjør også at man får nummeret det gjelder å ringe presentert hele to ganger noe som er utspekulert og smart. Alt i alt, metamasete og veldig fint! |
Byrå: | SMFB |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Christian Steen |
Prosjektleder: | Vibeke Wiedswang |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Freia |
Kundeansv.: | Anette Bjerke Kolderup |
Juryens begrunnelse: | |
Et grep man har hørt noe av før, men det føles desto mer riktig her. Spottene er godt produsert, de kjappe overgangene sitter som pinne i kumøkk, og før du forstår det selv er du ferdig på jobb og ute på søndagstur. |
Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | Eivind Moe |
Prosjektleder: | Cecilie Thue |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Tine |
Kundeansv.: | Punja |
Juryens begrunnelse: | |
Barn som er ute av karakter kan være ganske så gøy og det var det nå. Spottene oppfattes som noe kompliserte, men at brunost er medisinen som får barna tilbake til hverdagen etter sommerferien, er ikke sååååå kompliserte at det ikke ble en velfortjent 3. plass! |