Kreativt team: | |
---|---|
Prosjektleder: | Gro Marwold |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | SAS |
Juryens begrunnelse: | |
Månedens 1. plass går til en god idé som får fram rutene til SAS på en fin, tydelig og uslitsom måte. Kanskje ikke alle tar nasjonalsang-remix-referansen til Norges andre hovedstad umiddelbart, men her snakker tross alt SAS til patriotiske bergensere, og da går nok denne musikalske spotten rett i hjertet. |
Byrå: | Dist Creative |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Nikon |
Kundeansv.: | Eva Gullerud |
Juryens begrunnelse: | |
Spottene er i lengste laget, og her kunne man viet mer fokus til selve grepet og heller kortet ned samtalen. Når det er sagt, synes likevel juryen at nysgjerrigheten bidrar til at lytteren henger seg på, og det er en frisk radiospott og en frisk måte å snakke om fotografiene et kamera tar. |
Byrå: | Reklamebyrået Hei! |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Nordlys |
Kundeansv.: | Petter Daae |
Juryens begrunnelse: | |
Nordlendinger som sier ta på mæ, er ikke alltid like passende og morsomt, men her er det begge deler. Det er bare noe pussig og ærlig over hele spotten som gjør at juryen ler. Og humrer med skuldrene. |