Kreativt team: | |
---|---|
Prosjektleder: | Line Friberg |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Netcom |
Juryens begrunnelse: | |
En enstemmig jury sendte «Statussentralen» til topps i Sølvmikken for Mars. Spottene skilte seg klart ut med en fin idé, morsomme dramatiseringer og god produksjon. Her har man skapt et morsomt univers, og vi får lyst til å høre flere spotter på dette konseptet. Teamet kan nyte påsken i hytteveggen med både internettilgang og vissheten om at de skal til New York. Gratulerer! |
Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | Yngve Holtberget |
Prosjektleder: | Jorunn Wold |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Peugeot |
Kundeansv.: | Lars Ruud |
Juryens begrunnelse: | |
Peugeot tar grep om andreplassen med en tydelig og ukomplisert idé. Spotten sitter godt med en lavmælt og fin produksjon. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Løvaas Motor / Ducati.no |
Juryens begrunnelse: | |
På tredjeplass finner vi en mildt sagt annerledes spot for Ducati. Juryen blir ikke født på ny av denne jobben, men lar oss likevel rive med av et uventet og spennende fortellergrep. Denne spotten tar mål av seg om å være annerledes, og lykkes med det. |