Byrå: | Ernö |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Røyketelefonen |
Kundeansv.: | Kristin Kjos Solbakken |
Juryens begrunnelse: | |
Tanken bak er like smart som oppfinnelsen av Winner-Tip maskinen, og dramatiseringene har vel så høy kvalitet som en Montecristo. Produksjonen er like kompakt som en godt stappet snadde, noe som gjør at juryen ikke begynner å kjederøyke. Gode og varierte eksempler på livets øyeblikk feires med mentholsigaretter. Vel blåst. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Oslo Fallskjermklubb |
Kundeansv.: | Jan Erik Dietrichson |
Juryens begrunnelse: | |
Enkelt, konsist og morsomt. Produksjonen er passe minimalistisk og enkelt utført som et fallskjermhopp bør være. Lander silkemykt på en velutalt internettadresse. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prosjektleder: | Line Friberg |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Netcom |
Juryens begrunnelse: | |
Konseptet er fortsatt elsket, men statusoppdateringene hakket slappere enn forrige runde. I tillegg henger ikke produktet som det opplyses om i voicen, helt sammen med det som skjer i dramatiseringen. Men for all del, dette er veldig bra radio! |