Byrå: | Futatsu Industries |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Hågen Pettersen |
Prosjektleder: | Anna Erikson |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Vålerenga |
Kundeansv.: | Frida Blomgren |
Juryens begrunnelse: | |
Det er hyggelig å kunne konstatere at radiojobbene for juli er den beste juryen har sett så langt i år. Et generelt høyt nivå og en usedvanlig jevn tet gjør oss såpass begeistret at vi kårer to sølvmikker denne gang (!). Den første sølvmikken går til VIF, som med dette konseptet leverer noe av det beste juryen har hørt fra dem på lenge. God innsikt, godt skrevet, flott balansert og godt produsert. En fin form vi ønsker å høre mere av. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Maarud |
Juryens begrunnelse: | |
Den andre sølvmikken går til en mikroaktør, som på relevant, enkelt og sjarmerende vis bringer poppen inn i popkorn og trekker mikroen frem fra glemselen. Leken idé, godt gjennomført. |
Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | Petter Gulli |
Prosjektleder: | Hege Svendsen |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Viasat |
Kundeansv.: | Therese Gundersen |
Juryens begrunnelse: | |
En sterk tredjeplass går til Viasat for spotten ”katastrofefilm”. Juryen drar kjensel på grepet, men koser seg med godt tekstarbeid og god produksjon. En liten kommentar på kommenterende voice over, ellers fryd og gammen. |