Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Benedikte Kluge |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Blåkläder |
Kundeansv.: | Henrik Holm |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen koser seg med meget godt tekstarbeid og en tøff produksjon som matcher idé og håndverk på en forbilledlig måte. Vi kjenner oss igjen i eksemplene og syns dette er god radio. Fortsett sånn. |
Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | Haagen Sæther-Larsen |
Prosjektleder: | Victoria Salbu |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Specsavers |
Juryens begrunnelse: | |
- Litt deilig at det kom en sånn spot, uttalte et av jurymedlemmene. Resten av juryen nikket samtykkende. Denne løsningen skaper bilder med god bruk av det mest kjente radiopremisset, og leder oss på fint vis inn i en relevant setting. Enkelte var litt usikre på om alle lyttere henger med… Synd for de det måtte gjelde. |
Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | Paal Tarjei Aasheim |
Prosjektleder: | Merethe Brunsell |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Gule Sider |
Kundeansv.: | Benedicte Kjøde |
Juryens begrunnelse: | |
Poengene delte seg til to tredjeplasser denne måneden. En av dem går til Gule Priser med et smart, morsomt og utømmelig konsept som tidligere er premiert i denne sammenhengen. Juryen mener å ha hørt bedre uttak tidligere, men det holder likevel til pallen i en måned der begge bronsjemedaljister har litt å gå på til teten. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prosjektleder: | Gry Bækkelund |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Right Price Tiles |
Kundeansv.: | Kim A Eriksen |
Juryens begrunnelse: | |
Den neste går til Right Price Tiles med et nytt radiokonsept som med typete karakterer minner oss på at de har fliser for alle . Konseptet skiller seg godt ut i blokka, og åpner et morsomt og relevant univers. Juryen mener likevel at løsningene spriker vel mye. Mer selektivitet etterlyses generelt i konkurransen. |