Byrå: | Los & Co |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | BMW |
Juryens begrunnelse: | |
SPENNENDE LANSERING VANT SØLVMIKK Mest spennende og en soleklar vinner denne måneden var BMW med spotter for nye 3-serie Touring. En bil det har blitt knyttet mye spenning til før lanseringen. Derfor er det også relevant, om enn ikke banebrytende, å bygge ytterligere opp under forventningen ved å benytte et kjent thriller-trailer-univers. Pluss for veldig bra produksjon som løfter spottene og tilfører en eleganse som kler avsenderen svært godt. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Nr14 |
Kunde: | TV3 |
Kundeansv.: | Kåre Hauge/Lena Greaker |
Juryens begrunnelse: | |
Forskjellen mellom liv og død kan være liten, noe Bjørn Sundquist illustrerer med patos og to enkle ord; “over” og “under”. Dette ga oss muligheten til å få kjenne litt på alvoret de ansatte på redningsskøytene ofte opplever. Opplevelser publikum nå kan få oppleve på TV3. Enkelte i juryen kunne ønske seg en enda sterkere dramatisering, men spotten holder likevel godt til 2. plass denne måneden. |
Byrå: | Kitchen |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Hans Moe |
Prosjektleder: | Nina Motzfeldt |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Interoptik |
Kundeansv.: | Kathrine Ayling |
Juryens begrunnelse: | |
Leif Dubard har en veldig karakteristisk og myndig stemme. Så når han forteller om viktigheten av å se godt, da er det lett å høre litt ekstra godt etter. Juryen forventet kanskje at det skal bli litt tullete etter hvert, men det blir det ikke. Det bare funker i sin enkelhet. For selv om dette ikke er revolusjonerende på noen måte, så er det en fin måte å minne oss på at det nok ikke er dumt å ta seg en synsundersøkelse. |