Mars 2013

Kreftforeningen2. plass

Kreativt team:
Prosjektleder: Linda B Hagelsteen
Prod.selskap: Verdens Sterkeste Mann
Kunde: Kreftforeningen
Kundeansv.: Sissel Øvervold
Juryens begrunnelse:

Noen ganger dukker ikke de små magiske øyeblikkene opp og denne gang har juryen valgt å spare førsteplassen til en måned der gullet skimter til blant flere. Men selv om ingen nådde helt opp denne måneden, har vi gode spotter på pallen.
 
2. plassen i mars går til Kreftforeningen. Stemmene som ligger oppå hverandre er et godt grep som får oss til å lytte ekstra etter. Godt tenkt, poenget kommer klart og tydelig frem. Vi skulle gjerne sett at manuset ble pusset litt ekstra på for å nå høyere opp, men alt i alt en velfortjent 2. plass i mars!

»
Krafttak mot kreft

Smart / Mercedes Benz3. plass

Byrå: Futatsu Industries
Kreativt team:
Konsulent: André Thorsen
Prosjektleder: Sonja Njølstad
Prod.selskap: Verdens Sterkeste Mann
Kunde: Smart / Mercedes Benz
Juryens begrunnelse:

3. Plass går til Mercedes Benz for fornøyelige spotter som fikk juryen til å humre. Spottene er fylt med fine grep som står seg godt ut på radio, akkurat passe rart, akkurat passe smart.

»
Kastanjen og blikkenslageren
»
Sneglen og grevlingen