Kreativt team: | |
---|---|
Prosjektleder: | Linda B Hagelsteen |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Kreftforeningen |
Kundeansv.: | Sissel Øvervold |
Juryens begrunnelse: | |
Noen ganger dukker ikke de små magiske øyeblikkene opp og denne gang har juryen valgt å spare førsteplassen til en måned der gullet skimter til blant flere. Men selv om ingen nådde helt opp denne måneden, har vi gode spotter på pallen. |
Byrå: | Futatsu Industries |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | André Thorsen |
Prosjektleder: | Sonja Njølstad |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Smart / Mercedes Benz |
Juryens begrunnelse: | |
3. Plass går til Mercedes Benz for fornøyelige spotter som fikk juryen til å humre. Spottene er fylt med fine grep som står seg godt ut på radio, akkurat passe rart, akkurat passe smart. |