Kreativt team: | |
---|---|
Prosjektleder: | Liv Murphy |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Easypark |
Kundeansv.: | Christian Sæterhaug |
Juryens begrunnelse: | |
Å kunne betale og utvide parkeringstiden med mobilen, det er en løsning som det er lett å se verdien av. Det kunne alle være enige om. Det rådet også full konsensus om at produktfordelen er tydelig dramatisert, oppsummert gjennom kommentaren: “Så enkelt, når det er så enkelt, liksom”. Noen mente sågar at spotten var lystig og underholdende, mens andre påpekte at konsertsituasjonen kanskje var litt for opplagt. Dessuten hadde juryen en del å trekke på selve produksjonen. Særlig lydbildet ble oppfattet som litt lite tydelig. Først trodde vi at vi var på John Dee, før vi forstod at konserten var på Valle Hovin. Etter å ha kjørt oss litt vill, parkerer vi likevel Easypark på en fin-fin, delt 2. plass. |