Helsedirektoratet1. plass

Byrå: Try
Kreativt team:
Prosjektleder: Eline Rønneberg Vik
Prod.selskap: Sagveien Resort
Kunde: Helsedirektoratet
Juryens begrunnelse:

Sølvmikk-juryeringen ble etter litt klabb og babb gjennomført torsdag morgen. Over Annebeths hjemmelagde croissanter ble månedens innsendte arbeider nøye gjennomlyttet før vi konkluderte med at 2013 har litt å gå på. Og det kan gjerne gå oppover for å si det slik.  Når det er sagt fant vi en veldig verdig vinner!

Festrøykernes behov for å rasjonalisere suget sitt danner grunnlaget for en serie spotter vi tror målgruppen kjenner seg godt igjen i. Vi likte kanskje den første og siste best, da disse har de mest presise betraktningene. Det er fint produsert, godt skrevet og for de det gjelder, tankevekkende når en hjemmekveld med bikkja plutselig blir veldig, veldig  hyggelig. Jurylaget, bestående av seks kreatører, var enige om at dette var månedens beste kampanje og det feiret vi med å ta en… eh, telefon til røyketelefonen.

»
Bare i helgen
»
Bare på fest
»
Hyggelig lag