Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | P.T. Aasheim |
Prosjektleder: | Merethe Brunsell |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Gule Sider |
Juryens begrunnelse: | |
Konsulent: Paal Tarjei Aasheim
Ofte blir forsøk på å plassere spotter foran/bak/i/oppå eller under og mellom redaksjonelt stoff eller andre reklamer litt forvirrende for den gjengse lytter. Ikke denne gangen. Dette var tydelig og underholdende. På grunn av en stor mengde innsendte spotter fra denne kampanjen, og litt varierende kvalitet, tok juryen seg friheten til å luke ut noen fra den store buketten. Vi kommenterer og premierer de beste. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Dyrebeskyttelsen |
Juryens begrunnelse: | |
Neppå. Rett på sak. Fiffige. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Renovasjonsetaten |
Juryens begrunnelse: | |
Snart skal også folk i Oslo få et nært og miljøbevisst forhold til det de har forbrukt. |