Kreativt team: | |
---|---|
Prosjektleder: | Stine Prøitz |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Norwegian |
Kundeansv.: | Kine Bergseth |
Juryens begrunnelse: | |
I en runde der stemmene ble fordelt meget jevnt og pallplassene sto mellom flere, var det Norwegian som trakk det lengste strået. Du må til legendenes verden for å komme deg billigere til Europa enn med Norwegian, som også tilbyr langt enklere måter å reise på enn de fleste sagn. Veien teamet har valgt er kanskje ikke like umiddelbar og enkel, men godt fundert, velskrevet og inviterende radio. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Unge mødre |
Juryens begrunnelse: | |
Så enkelt og nedpå kan det også gjøres; en god gammeldags vits. Rett på puck og vanskelig å ikke le med, selv om det er litt harry. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prosjektleder: | Tone Bøygard |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Etto |
Juryens begrunnelse: | |
Et fjernt og underholdende møte med en frodig og for øvrig virkelig person, som har gitt liv og realisme til et ganske så livsbejærende og skjevt konsept (kanskje større enn denne enkeltspotten) for en hjelmleverandør; uansett hva som rører seg under topplokket, så bør du ta vare på det. |