Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Denja |
Juryens begrunnelse: | |
Okay, hvor starter man. August måned blir ikke den samme for medlemmene i sølvmikkjuryen. Først en fuktig og kald sommer - så dette. Bidragsbunken var tynnere enn Nathalies bloggstemme og den generelle kreative kvaliteten manglet friskheten vi vanligvis er vitne til når vi lytter oss gjennom listen. Dette har gjort utslag i en sammstemt avgjørelse om å ikke gi noe gull denne måneden. Men fortvil ikke kjære kreatør og regissør, for sølv skal det bli - hele to stykker. Og bronse selvfølgelig, den seige tinn- og kobberlegeringen som fyller mang en kjellerstue i skyte- og orienteringskretser. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Telenor |
Juryens begrunnelse: | |
Telenors "skjer mye"-konsept forstetter å minne oss på de mobile opplevelsene av det hverdagslige slaget. Det humres i barter, men det er enda et stykke til de store lytteropplevelsene. Stol mer på konseptet og trøkk til er fagjuryens lettveiende anbefaling. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Biltema |
Juryens begrunnelse: | |
Biltema fortsetter å pirre nysgjerrigheten med produkter du neppe finner i noen reoler, og denne gang holder det til en tredjeplass i månedens kåring. Underholdningsverdien er stor og totalinntrykket trekkes opp, til tross for et godt bevandret dramatiserbart landskap. |