Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Telenor |
Juryens begrunnelse: | |
Dette er fin og godt produsert radio som kler Telenor perfekt. De korte bruddstykkene fra telefonsamtaler familiemedlemmer imellom er små gullkorn som både underholder og minner folk på at Fri Familie er et liv laga produkt. |
Byrå: | SMFB for Supertanker |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | John Jacobsen |
Prosjektleder: | Anita Nørsett Dahl |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Lo Favør |
Juryens begrunnelse: | |
Vinneren fra juni gjør det skarpt også denne måneden. Fortsatt velskrevet og godt produsert. Denne gangen lesser man likevel litt mye på i historiene, slik at det lille og strevende mennesket som svetter og sliter for tilværelsen blir litt borte i ville tekst-krumspring. Likevel, en meget fortjent æresbevis i form av 2.plass. |
Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | Paal Terjei Aasheim |
Prosjektleder: | Isabel Ræder Davis Brodtkorb |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Rimi |
Juryens begrunnelse: | |
Spotten som definitivt drev frem juryens latter mest denne måneden. En veldig leken løsning som ikke bryr seg så altfor mye om relevans og generell holdning til dagligvarer. Vi tror den passet perfekt for sløve sommerferie-sinn.? |