Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Expert |
Juryens begrunnelse: | |
Produksjonsselskap: Paradox Vinnerspottene er befriende enkle og bringer frem budskapet på en relevant og morsom måte. Juryen liker dramatiseringene og kjenner seg godt igjen i de velskrevne spottene. Voicen på slutten kan fremstå som noe lang og komplisert, men alt i alt en solid jobb og en velfortjent vinner av november måned. Juryen valgte å ikke premiere spotten Grønnsakskjærer. |
Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | P.T. Aasheim |
Prosjektleder: | Merethe Brunsell |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Gule Sider |
Juryens begrunnelse: | |
Konsulent: Paal Tarjei Aasheim Forrige måneds vinner klemmer seg inn på en god andre plass. Grepet er godt, men der den måneden tidligere føltes veldig mye friskere i form av nytenkning, bruk av mediet og plassering, har man nå kun kjørt eksakt samme variant måneden etter. Allikevel premieres spottene med en andreplass grunnet konseptets originalitet, og at det fortsatt føles friskt og spennende. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Dagbladet |
Juryens begrunnelse: | |
Dagbladets portretter av kjendisers ukjente sider hanker inn tredjeplassen. Konseptuelt sett er dette sterkt, men juryen syns selve utførelsen halter litt. Enkelte jurymedlemmer var i tvil om hvor ekte det kjendisene hadde på hjertet var, mens andre tok det for god fisk. Spottene er interessante å høre på, men ikke alle de ukjente sidene er spennende nok. Et fint konsept med stort potensiale som kanskje ikke er tatt helt ut. |