Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | SAS |
Juryens begrunnelse: | |
En god idé som tar i bruk radiomediet på en original og kreativ måte i all sin enkelhet. Behagelig radio som trygt forsikrer oss om at alt er i orden hos SAS. Det er relevant å snakke rutetider på radio Samtidig kommuniserer kampanjen tydelig at SAS tilbyr punktlighet og orden uten å skryte mer enn at man har lagt til en liten "som vanlig" på slutten. |
Byrå: | Ernö |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Barratt Due Musikkinstitutt |
Juryens begrunnelse: | |
En artig liten idé, som prøver å lure oss til å tro at dette er alvorlig og veldedig radio, før den på kanskje ikke tidenes mest veldreide og spennende måte avslører poenget. Rett hjem, enten du kjenner til og/eller kan spille Bach-stykket eller ei. |