April 2010

SAS1. plass

Kreativt team:
Prod.selskap: Både Og Radiobyrå
Kunde: SAS
Juryens begrunnelse:

En god idé som tar i bruk radiomediet på en original og kreativ måte i all sin enkelhet. Behagelig radio som trygt forsikrer oss om at alt er i orden hos SAS. Det er relevant å snakke rutetider på radio Samtidig kommuniserer kampanjen tydelig at SAS tilbyr punktlighet og orden uten å skryte mer enn at man har lagt til en liten "som vanlig" på slutten.

»
I rute
»
I rute
»
I rute

Barratt Due Musikkinstitutt3. plass

Byrå: Ernö
Kreativt team:
Prod.selskap: Både Og Radiobyrå
Kunde: Barratt Due Musikkinstitutt
Juryens begrunnelse:

En artig liten idé, som prøver å lure oss til å tro at dette er alvorlig og veldedig radio, før den på kanskje ikke tidenes mest veldreide og spennende måte avslører poenget. Rett hjem, enten du kjenner til og/eller kan spille Bach-stykket eller ei.

»
Øvingsskole