Byrå: | Bates United |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Thon Hotels |
Juryens begrunnelse: | |
I en relativt slapp måned var en samlet jury enige om at dette var rundens klart beste spot! Den gode stemningen i spotten overføres rett til lytteren, og da kan den ikke være noe annet enn godt produsert og godt skrevet. “Morsomt” og “underholdende” var bare noe av det positive som ble sagt. Og det er veldig befriende at det ikke er voice på slutten. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Lyn |
Juryens begrunnelse: | |
En gjenganger som har høstet flere priser tidligere, men denne gangen med en ny liten vri. For at konseptet skal leve må klarsynte Laila utvikles og det har produsentene og teamet klart bra. Spotten beveger seg ganske nært overspilt revy, men det holder likevel til sølvplass. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | VIF Hockey |
Juryens begrunnelse: | |
Det var en del diskusjon rundt disse spottene. Bl.a er skuespillerene utrolig dårlige, og det virker som spottene er produsert på gutterommet. Men det hjelper på helhetsinntrykket når man forstår at det faktisk er hockeygutta selv som spiller. Èn av spottene fungerer bra, mens den andre fremstår som litt ekkel. Likevel mener juryen at dette er et friskt pust i sportsradioreklamesjangeren. |