Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Nissan |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen siterer seg selv fra forrige runde: En relativt klar vinner i en heller slapp radiomåned. Denne kampanjen spinner fantasifulle små helte-epos rundt bilens egenskaper, litt i samme sjanger som en del nylig amerikansk radio eller VIFs gamle heltekampanje for den del. Med karakterer av det skjeve slaget og interessante tilnærminger til bilens fortrinn har dette blitt en hederlig og godt skrudd sammen kampanje. |
Byrå: | Bates United |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | restplass.no |
Juryens begrunnelse: | |
På pallen nok en gang, på grunn av sin enkle og fine idé, som i større eller mindre grad vekker reiselysten med sine autentiske værmeldinger fra Nice og Venezia. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Norvital |
Juryens begrunnelse: | |
Denne jobben, selv om den er en noe irriterende og masete salgsspot,scoret bra på at den går rett i strupen på folks fordommer mot denslags produkter, og avvæpner slik sett kritikken mens den selger oss varene. Poeng for taktikken, der altså. |