Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Hafslund |
Juryens begrunnelse: | |
Månedens vinner består av 3 spoter som tydelig kommuniserer produktet. På en enkel, men spennende måte har man løst fordelene ved å ha tilknytning til et alarmselskap. Dette er en velprodusert jobb som skaper gode bilder, noe som er nødvendig for å få med seg vendepunktet i disse spotene. Vi gratulerer Hafslund og BBDO med Sølvmikrofonen for september. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | VG |
Juryens begrunnelse: | |
Også på lista - atter en gang, og det vel fortjent; VG. I et strengt rammeverk klarer denne annonsøren stadig å fortelle små historier om produktet som bidrar til å gjøre livet i hvert fall litt mer interessant. Dette er morsomt, originalt enkelt til avis å være, og upretensiøst. Rett og slett solid håndverk. Andreplassen går til VG. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | VMP |
Kunde: | Sørlandschips |
Juryens begrunnelse: | |
Langt syd i landet vårt finnes det spesialister som f. eks. lager chips - kun. En fin liten idé (der sønnen til fabrikkeieren blir tatt i å spise ostepop), i det som er et veletablert og tydelig konsept, gir sjarmerende radio fra fabrikken til Sørlandschips, og en tredjeplass i månedens kåring. |