Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Kanal 24 |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen var enige om at spottene oppfylte alle kravene for god radioreklame. God idè, den er tydelig, bra produsert og god kommunikasjonsverdi. Enkelte jurymedlemmer lurte på hvem Kenny G var, og det var også en diskusjon om hvor vidt det er smart at spotene spilles på egen kanal. Men enigheten var bred om at dette var både friskt, vågalt og morsomt |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Statoil |
Juryens begrunnelse: | |
En veldig bra konseptidè, som er godt produsert og karakteren er elskelig og veldig kul. Morosomt! Men ender spottene litt ut i det samme hver gang? Noen ønsket at man utvidet universet, og fikk høre figuren i flere sammenhenger. Mindre babbel - mer typetegning = noe veldig, veldig bra? |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Opera |
Juryens begrunnelse: | |
En god idè, ganske merkelig, morsom og fin. Det var juryen enige om. Juryen var også enige om at det var litt vekslende skuespilleri, at det virket litt skrevet og var litt radioteater-aktig. Dessuten oppsto det en diskusjon om hva som egentlig ønskes kommunisert? Er det å gjøre operaen mer folkelig, eller er det å fortelle folk om at "opera er jammen helt drøyt". Juryen var delt. |