Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Proffice |
Juryens begrunnelse: | |
juryen tilgir den noe svakere spot nummer to, i kraft av de andre meget morsommere spottene. Det føles som et veldig komplisert produkt, gjort genialt enkelt. Et solid konsept som kommuniserer tydelig på en underholdende måte. To gode ideer, fingra litt i øra på en av de, men en verdig vinner denne måneden allikevel. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | VMP |
Kunde: | Pizzanini |
Juryens begrunnelse: | |
Radiospotter laget på helium (og kanskje dyrere saker). Dette er utrolig morsomt, dette er utrolig teit. Det skaper helt klart en splid i juryen (og sikkert resten av bransjen), men alle bør dele ut heder og ære for å prøve noe rart og nytt. Pizzanini med ny meny - og mer er det ikke å si om den saken. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | VMP |
Kunde: | Telenor |
Juryens begrunnelse: | |
To fine dramatiseringer med en ganske baktung VO. Smekk på fingeren for å henge på tunge gitariffer og mange unødvendige ord; klapp på skulderen for lette dramatiseringer om valentines uten at det blir rosa og bløtt. Er militæret vår nye flykaptein? |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Montér |
Juryens begrunnelse: | |
Akkurat når du trodde du var kvitt dem... Når man sponser et program som ikke har noe med Montér å gjøre, er det ganske imponerende at de litt over middels engasjerte Montér folka klarer å gjøre det relevant. Og i tillegg til imponerende; morsomt. |