Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Kari Frette og Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Blåkläder |
Kundeansv.: | Henrik Holm og Cecilie Børresen |
Juryens begrunnelse: | |
Det velsmurte Blåkläder-maskineriet dundrer av gårde på ny, til juryens store begeistring. Spottene klarer nok en gang kunsten å underholde til tross for at formen er velkjent for alle. Sånt no krever veldig godt håndverk, og sånt no belønnes med førsteplass! Gratulerer! |
Byrå: | Futatsu Industries |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Annikken Tangen Bekkedal |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Fargerike |
Juryens begrunnelse: | |
Nok en gang blander Fargerike seg inn i toppen med nye uttak på samme bunnsolide konsept som før. Juryen humrer, anerkjenner den gode innsikten som ligger til grunn og slår fast at dette konseptet neppe trenger noen overhaling på en god stund! |
Byrå: | Per Høj |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Sverre Midttun |
Prosjektleder: | Magnhild Foldøy |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Toyota |
Kundeansv.: | Sidsel Jensen, Per Christian Huse |
Juryens begrunnelse: | |
Tredjeplassen får akkurat plass i bagasjerommet til Toyota, som denne måneden klarte å huse et helt band! Juryen er alle enige om at spotten både er fiks og fin, men at det mangler litt på gjennomføringa for å nå helt opp. |