Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Sven Jensen |
Prosjektleder: | Mona Løkke |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Djuice |
Kundeansv.: | Christine Henriksen Aanestad |
Juryens begrunnelse: | |
I en veldig jevn måned går førsteplassen til et knippe spotter som er basert på et stykke innsikt flere jurymedlemmer (dessverre) kjenner seg igjen i. Men gjenkjennbar reklame er bra, og når det i tillegg er vittig, relevant, velprodusert og underholdende så fortjener det plassen øverst på pallen denne gangen! |
Byrå: | Anti Oslo |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Heidi Wilhelmsen og Per Kristian Voss Halvorsen |
Prosjektleder: | Urda Blichfeldt |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Jernia |
Kundeansv.: | Henning Eriksen |
Juryens begrunnelse: | |
Flaks for Anti at det finnes en Black friday da! Her er det nemlig ikke tyngre strategier bak enn at Black friday også kan tolkes i retning av black metal. Og når tunge gitarriff og brøling kombineres med ganske hverdagslige produkter så blir det tøvete og gøy. Og at noen tøver med Black friday skal man verdsette og belønne, med en solid andreplass. |
Byrå: | McCann |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Katrine Berget |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Stranda |
Juryens begrunnelse: | |
Forrige måneds vinner, Stranda, inntar tredjeplassen for november. Fremdeles tullespansker man til det kjente og kjære, og fremdeles er det fornøyelig å høre på. Spanske Nora og Helmer fenger absolutt sitt publikum, selv om juryen ikke synes det topper det høye ”ocho pocho rømme”-nivået fra forrige runde. Uansett, bueno greier! |