Byrå: | Dinamo |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Tove Laundal og Ivar Vereide |
Prosjektleder: | Anne Gro Carlsson |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | NKVTS |
Kundeansv.: | NKVTS |
Juryens begrunnelse: | |
Her får juryen den negative versjonen av gåsehud, også kjent som the creeps. Disse spottene leverer budskapet tydelig, er godt produsert og rene i formen. Fin jobb! |
Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Marte Heiersted |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Talkmore |
Juryens begrunnelse: | |
Det er ikke første (eller siste?) gang man hører radiospotter pakket inn i nyhetsparodi, men her bringer det snedige ordspillet Dekning Snytt juryen inn i en verden som allikevel sjarmerer. Fint produsert og morsomme tekster. |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Ricola |
Kundeansv.: | Christian Bernt Byrå: WeAreAlive |
Juryens begrunnelse: | |
Et hyggelig gjenhør med den klassiske to toners Ricola-melodien. Spottene er like enkle som nevnte melodi og minner oss på hva Ricola er (drops) og hvordan disse emballeres (firkantet boks). Klar tale. |