Byrå: | McCann |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Katrine Berget |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Stranda |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen gleder seg over en fin produksjon. Budskapet kommer godt frem og vi gleder oss over at sangen er en del av dramatiseringen og ikke bare produktegenskaper i sang-form.Vi hadde ulike meninger om hvilken av de to spottene som var den beste, men alle fant sin favoritt. Å få juryen til å le av spekeskinke er en god prestasjon. "Ocho pocho rømme» og "Quattro merker smør» er gøy. |
Byrå: | Ernö |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Anita Dahling Almvik |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Gjensidige |
Juryens begrunnelse: | |
Et viktig budskap med en enkel og fin dramatisering. Noen savner noe, men ingen klarer å sette fingeren på hva det er, vi konkluderer med at da kan det ikke være noe. En fin og sann observasjon treffer alle i juryen godt. Det er også deilig at ungdommen får ta litt hevn på mobilavhengige foreldre. Denne spotten gjør jobben for Gjensidige. |
Byrå: | Llowbank |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Tore Woll |
Prosjektleder: | Beril Holte Rasmussen |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Eldorado |
Kundeansv.: | Nina Brendsrud-Andersen |
Juryens begrunnelse: | |
Disse spottene synes vi er veldig fine. Det blir spesielt lagt merke til de gode løsningene for dialogen. Et forfriskende grep at man lar en person stå for praten, mens den andre kun lager noen velplasserte lyder.Rett på sak, befriende, ren og tydelig. |