Byrå: | NORD DDB Oslo |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Lena Engh |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | McDonalds |
Juryens begrunnelse: | |
Dette er lysår unna universell radioreklame, men å la verdens smarteste mann slite med å forstå hvordan den nye kyllingburgeren kan være så billig og god, blir både smart og fin radio. Spottene lander dermed trygt som en SpaceX på førsteplassen for april måned! |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Blåkläder |
Kundeansv.: | Henrik Holm |
Juryens begrunnelse: | |
Blåkläder er stadig det tøffeste arbeidstøyet på markedet, mye takket være en bunnsolid gammel traver av et radiokonsept. Juryen lar seg imponere over at det stadig er mer saft igjen i sitronen, og gratulerer med nok en fin plassering i Sølvmikken! |
Byrå: | Futatsu Industries |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Lena Solbakken Johnsen |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Flisekompaniet |
Juryens begrunnelse: | |
Flisekompaniet fortsetter sin sjarmerende Norge rundt-reise på radio, og denne gang holder innslagene til en finfin tredjeplass. |