ST11. plass

Byrå: Creuna
Kreativt team:
Konsulent: Anders Aunbu
Prosjektleder: Una Solbakken Grosch
Prod.selskap: Både Og Radiobyrå
Kunde: ST1
Kundeansv.: Mats-Ola Malmqvist og Eriva Samuelsson
Juryens begrunnelse:

ST1 klinker til med kjempebillig bensin til alle, fortalt ved å rette budskapet mot tilsynelatende noen veldig få. Et av juryens medlemmer innrømmet å ha gått fem på, da han/hun hørte tilbudet til frimurere på radioen i bilen. Dette er enkel og tydelig kommunikasjon, som gjør at du spisser ørene det lille ekstra. I en solid og bred kampanje trekker juryen fram ”dust i hue” som en liten favoritt. 

»
Briller ST1BRI1501R6 (0:14)
»
Krøller ST1KRL1501R6 (0:14)
»
Feminist ST1FEM1501R6 (0:14)
»
Frimurer ST1FRI1501R6 (0:14)
»
Silikonpupper ST1SPU1501R6 (0:14)
»
Dust i hue ST1DIH1501R6 (0:14)