Blåkläder2. plass

Byrå: Både Og Radiobyrå
Kreativt team:
Konsulent: Ola-Per Ekblom
Prosjektleder: Benedikte Kluge
Prod.selskap: Både Og Radiobyrå
Kunde: Blåkläder
Kundeansv.: Henrik Holm
Juryens begrunnelse:

Vi må tilbake til 1962, da radioteaterets sjef Hans Heiberg oversatte Dickie Dick Dickens for NRK, for å finne forrige gang det var like tøft å høre på radio! Men ikke bare er spottene blodbarske, de scorer også høyt på aktualitet, særlig med tanke på den brennhete tv-serien Frogner som rystet TV3-publikummet tidligere i høst. Med en flott produksjon, godt håndverk og beintøft manus, grov Blåkläder seg ut til en drit kul andreplass. Vi kan ikke gjøre annet enn å be om nåde for at de ikke gikk av med seieren og håpe vi slipper å få rundjuling.

»
Dokusåpe