Byrå: | Mvh |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Jappen Johansen |
Prosjektleder: | Eline Rønneberg |
Prod.selskap: | Nr14 |
Kunde: | Norli |
Kundeansv.: | Svein Arild Jordanger |
Juryens begrunnelse: | |
Hvordan snakke om bøker og salg på radio? Tja, man kan jo for eksempel besøke lydbok –universet? Et grep juryen likte og som nok får målgruppen til å kvesse ørene litt ekstra. ”Call-to-action-salgspotten for Norli skiller seg ut i sin rolige og litt odde form og fremstår som et riktig og relevant grep for et boksalg. Fint. |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Eskil Paus |
Prosjektleder: | Ola-Per Ekblom |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Riis Bilglass |
Kundeansv.: | Tone Jacobsen |
Juryens begrunnelse: | |
Ny runde med fine Riis-spotter som stikker seg ut i blokka. Selv om vi ender opp samme sted som i tidligere spotter, blir vi tatt med på en ny kjøretur hver gang. Spottene føles viktige og verdt å lytte til, mente juryen, og premierte spottene med en hederlig andreplass. |
Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Coop Prix |
Juryens begrunnelse: | |
Spottene for Prix har i flere runder vaket etter premiering, og også denne gangen syntes juryen at teamet har funnet en interessant måte å snakke om en god deal på. Svært få spotter om Frossen-pizza og brus på tilbud er interessante. Denne er det. |