Byrå: | Dinamo |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Carl Bækken |
Prosjektleder: | Anita Engen Hjelset |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Comfort |
Juryens begrunnelse: | |
Utsøkt produsert om bæsj.Det kan være ekkelt å snakke om hva man må gjøre hvis man ikke har do. Men det kan også være morsomt. Denne radiospotten ender opp som det siste, takket være en snurrig idé og god produksjon. Dette er annerledes og usedvanlig bra rørleggerreklame! |
Byrå: | McCann |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Jørgen Bjercke |
Prosjektleder: | Kathrine Berget |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | TV2 Sumo |
Kundeansv.: | Ludvig Johansen, Anne Røkenes |
Juryens begrunnelse: | |
TV 2 Sumo-konseptet lever videre. Et godt konsept følges her opp med to nye og morsomme spotter. Juryen likte aller best spotten Reality, som har mange gode vendinger å kose seg med. Det er også gøy å høre at konseptet fungerer overtid. |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Eskil Paus |
Prosjektleder: | Ola-Per Ekblom |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Riis Bilglass |
Kundeansv.: | Tone Jacobsen |
Juryens begrunnelse: | |
Fine spotter om bilglass. Fine. Det er det disse spottene er. Fine, behagelige og litt sørgmodige. Og det er jo ganske spesielt når man lager radioreklame for bilglass. Kanskje kunne overgangen til avslutningsvoicen vært turnert på en litt mindre klisjefull måte. Men totalt sett er det lite klisjé over spottene. De er fine. |