Byrå: | Los & Co |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Frederik Horn |
Prosjektleder: | Hanne Skodbo Knudsen |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Gule Sider |
Kundeansv.: | Benedicte Kjøde |
Juryens begrunnelse: | |
Her kunne det teoretisk sett blitt en debatt siden juryen valgte å fjerne 3 av 4 innsendte bidrag, men spoten ”Røverspråk” var så mye bedre enn de andre 3 at det ikke ble debatt allikevel. Denne var rett og slett best i juni. Gratulerer! |
Byrå: | Anorak |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Ina Egelandsdal |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Canal9 |
Juryens begrunnelse: | |
Er dette gapskrattegøy? Nei. Heldigvis trenger ikke alt være revy. Det kan være morsomt selv om det ikke hører hjemme i rorbua. Og dette er nettopp det; morsomt. Muligens litt kronglete fortalt, men gøyale situasjoner som gjør at man ler koser seg, hører etter og får med seg budskapet. Funkerfint dette. Det er nesten som de som ikke liker fotball får lyst til å engasjere seg i ballsport bare for å slippe unna alternativet. |
Byrå: | Kitchen |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Aram Zarkoob |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Sparebank1 |
Juryens begrunnelse: | |
Fleipete og ganske morsomt. Dessverre for Sparebank1 er ikke ganske morsomt alltid det som skal til for å gå helt til topps, men pallplass er pallplass. Dette er morsomt, men i følge juryen litt svakere enn de spotene som gikk til topps tidligere i år. Det er en liten forskjell på å være uheldig og å være idiot som gjorde at situasjonene i spotene ikke føltes helt midt i blinken sånn forsikringsradiomessig. |