Byrå: | Kitchen |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Rune Roaldsvig |
Prosjektleder: | Hanne Kopstad og Ester Conings |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Sparebank1 |
Juryens begrunnelse: | |
Et tydelig løfte med en god strategisk tanke i bånn, løst på en befriende lett og ledig måte. Spottene går rett i purra, og budskapet går rett i pæra. Mange fine detaljer både i manus og produksjon! Disse spottene gjorde juryen mest fornøyde, også etter juryering – og vi gratulerer med sølvmikk. |
Byrå: | Ernö |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Anita Dahling Almvik |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Byggmakker Proff |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen er enige om at disse spottene er far out, men får samtidig svært lyst på disse ”produktene”. Spesielt “Materialkanon” og “Utstyrsalbatross” appellerer til oss. Budskapet lander nok også trygt og godt på byggeplassene rundt om, og spottene lander på en fin andreplass. |
Byrå: | Dinamo |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Erik Loe |
Prosjektleder: | Charlotte Kristoffersen |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | KLP |
Juryens begrunnelse: | |
Her er det en tydelig idé som er løst på en klassisk måte. “Dåp” skiller seg ut som den beste produksjonen og idéen. Budskapet kommer best og mest elegant frem når tidshoppet er størst, og stemmen er den samme hele veien til alteret. Tredjeplass. |