Byrå: | McCann |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Jørgen Bjerke |
Prosjektleder: | Katrine Berget |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | TV2 Sumo |
Kundeansv.: | Anne Røkenes, Ludvig Johansen |
Juryens begrunnelse: | |
Om månedens vinner hadde juryen blant annet følgende å si: «Dette er super radio! En enkel og god idé, som er veldig godt tatt ut». «Ja, jeg liker også dette veldig godt. Det er både morsomt og godt skrevet». «Fin produksjon!» «Enig i alt som er sagt, og i tillegg så har jeg lyst til å legge til at det er fint å se at radiodelen av en kampanje kan fremstå aller best, noe jeg syns er tilfelle her.» |
Byrå: | Kitchen |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Suzanne Bonnevie Lorck |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Norwegian |
Juryens begrunnelse: | |
Om månedens andreplass var juryen veldig enige: «Dette er gøy! Jeg syns man har klart å lage to spotter som er både enkle, morsomme, skeive, rare, med god regi og fremfor alt velbalanserte. Det eneste man kanskje kan sette fingeren på, er at veldig mange andre enn Norwegian kunne vært avsender her. Ellers veldig bra!». «Enig». «Helt enig». «Dette syns jeg du oppsummerte fint». «Takk». |
Byrå: | Futatsu Industries |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Aris Theophilakis og Hågen Pettersen |
Prosjektleder: | Anna Eriksson |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Vålerenga |
Kundeansv.: | Frida Blomgren |
Juryens begrunnelse: | |
Om månedens tredjeplass ble følgende hevdet: «Dette føler jeg er en av de bedre Vålerenga-spottene på en stund». «Ja, en fin liten oppsving for konseptet det her. Morsomt og aktuelt». «Sjarmerende og god harselas med motstanderen». «Kanskje litt utydelig for folk flest, men jeg tror det til gjengjeld går rett hjem i målgruppen» |