Byrå: | Geelmuyden Kiese |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Lisa J. Canneaux |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Peugeot Partner |
Juryens begrunnelse: | |
Historiens dårligste partnere er kanskje ikke det første man forbinder med en varebil, men i dette tilfellet passer konseptet fint til produktet. Spottene er svært velproduserte og skaper et herlig absurd univers. Juryen likte spesielt godt spotten med Adam & Eva, hvor samtlige humret godt av en overivrig Adam. En smule uoriginalt valg av par nevnte noen, men produksjonen gjør det såpass gøy at funker allikevel. Gratulerer og god tur til New York! |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Right Price Tiles |
Kundeansv.: | Kim Eriksen |
Juryens begrunnelse: | |
Andreplassen går til gjengangeren Right Price Tiles. Det er fortsatt ikke kjedelig, utrolig nok! Denne gangen handler det om skjortepris, flis og kvalitet. En gøyal kombinasjon. Ekstra gøy er det når den ansatte sier akkurat det motsatte av det han skal, før han henter seg inn igjen på en sjarmerende måte. Dette nedpå og ærlige konseptet for billige fliser går vi ikke lei, keep'em coming! |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola Per Ekblom |
Prosjektleder: | Mie Sten |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Hekta på tur |
Kundeansv.: | Rune Kjeldsen |
Juryens begrunnelse: | |
Korte og morsomme spotter som fikk oss til å flire. Radioreklamer med dumme folk er ikke alltid gøy, men juryen opplever at disse spottene for Hekta på tur fikser det fint. Kanskje ikke de mest nyskapende spottene, men de gjør jobben og forteller det de skal på en morsom og effektiv måte. Gratulerer med pallplass! |