Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Anja Sandberg Nordbø |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Forleggerforeningen |
Juryens begrunnelse: | |
Dette var gøy! Stemmen til Erlend Loe kler hverdagsbanalitetene fra internett helt perfekt. Kampanjen kler radioformatet godt og vi har lyst til å høre mer. Hvis ikke flere har tatt med en god bok på stranda i sommer, så skjønner juryen ingentingen. Soleklar seier! |
Byrå: | Per Høj |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Håkon Fretheim |
Prosjektleder: | Vilde Løvaas Jensen |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Redd Barna |
Kundeansv.: | Oda Høydal |
Juryens begrunnelse: | |
Det er en utrolig fin eventyrverden Redd Barna åpner opp for oss her. Kanskje en fin lytteropplevelse med et viktig budskap i bunn høres litt voksent ut, men det var sånn det føltes. Juryen synes de profilerte aktørene gjør det de kan best på en utrolig underholdene måte. To tomler opp. Og snipp snapp snute, så var juryomtalen slutt. |
Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Lene Vintervoll |
Prosjektleder: | Natt Scheel |
Prod.selskap: | APT |
Kunde: | Bama |
Kundeansv.: | Ingebjørg Hjortdahl |
Juryens begrunnelse: | |
Her har man et konsept som bare har ligget og ventet på Bama i alle disse år. Skikkelig agurknyheter er en del av sommeren og kanskje spesielt i år. Fin produksjonskvalitet og bra valg av nyhetsanker som serverer oss stort og smått om bananer, tomater og agurker. |