Byrå: | Metro Branding |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Cathrine Stensland |
Prosjektleder: | Line Friberg |
Prod.selskap: | Krypton Sound planet |
Kunde: | Bertel O Steen |
Kundeansv.: | Irene Schwabe |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen fikk litt KLM-vibber (på den gode måten) da vi hørte på disse, og var enige om at det både var gøy og godt gjennomført. Vi applauderer initiativet til Bertel O. Steen og gir 2020s siste Sølvmikk til disse spottene, med et håp om at 2021 blir et bedre år for landets flymekanikere. |
Byrå: | SMFB |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Henriette Valeur |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Riis bilglass |
Juryens begrunnelse: | |
Det er fort gjort å koble ut når en stein treffer bilruta. Reaksjonene i spotene føles ekte og gjenkjennbare, selv om den i «Jobbintervju» kanskje er noe kunstig. Dette er uansett forfriskende bilglassreklame uten for mye mas, bare en enkel og fint gjennomført idé. Grattis med sølvmedalje! |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Mie Sten |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Redd Barna |
Kundeansv.: | Oda Høydal |
Juryens begrunnelse: | |
Veldig godt produsert spot, med fin historiefortelling og nydelig voice fra Mads Ousdal som gjør at vi spisser ørene med én gang. Det er fint at man stoler på at lytteren får med seg det som skjer, men kanskje krever det litt for mye å henge med gjennom hele spotten? Vi gratulerer med en fin bronseplass. |