Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Anja Sandberg Nordbø |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Forleggerforeningen |
Juryens begrunnelse: | |
Vi hadde lyst til å høre mer, og det fikk vi! Dette blir bare morsommere for hver gang. Vi kjenner oss spesielt godt igjen i all tiden vi bruker på å lese gjennom en haug av like gratulasjonsmeldinger på facebook. Det ble ingen diskusjon, alle var enig om at dette helt klart er en gøy ide, bra gjennomført, tydelig og morsomt! Bra jobba! |
Byrå: | Tante Randi |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Ragni Reitan Haugum |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Utdanningsetaten |
Juryens begrunnelse: | |
Veldig morsom dramatisering! Her kan både lærling og mentor kjenne seg igjen. Kampanjen vil mest sannsynlig bidra til å bygge stolthet hos målgruppen. Vi tenker at også Star Wars- og Ringenes Herre-fans kommer til å trekke litt ekstra på smilebåndet. En liten svakhet ved spottene var dessverre at det var vanskelig å fange budskapet etter dramatiseringen. Den druknet litt for oss, og kunne med hell vært tydeligere, men ikke nok til å frarøve kampanjen en hederlig 2.plass. Gratulerer! |
Byrå: | Mvh |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Jon Fredø |
Prosjektleder: | Merete Valseth |
Prod.selskap: | Nr14 |
Kunde: | Norges Innsamlingsråd |
Kundeansv.: | Rikke Solberg |
Juryens begrunnelse: | |
Dette kan ikke ha vært en lett brief. Men veldig bra løst! Spottene er ryddig, effektivt og fint skrevet. Og etter å ha lest oss opp litt på kunden uppet det spottene 100%. Vi trekker noen poeng for at avsender faller litt bort, og dermed også målet med kampanjen, men alt i alt får spottene oss til å tenke på viktigheten av å skrive testamente, og konflikter som er lurt å unngå. Det er jo ikke feil det! |