Byrå: | Atyp |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Alexander Mostue |
Prosjektleder: | Sonja Njølstad |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | dplay |
Kundeansv.: | Katja Krogh, Katrine Rabben og Linn Skaalerud |
Juryens begrunnelse: | |
I en god sølvmikken-måned stikker de sjarmerende spottene fra dplay av med seieren. Dette er et knippe radioreklamer som er velproduserte og inneholder treffsikre bortforklaringer. For hvem har vel ikke bare lyst til å se på fotball? God stemning, og stang inn i krysset fra sikkert 20-30 meter minst. |
Byrå: | Anorak |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Janne Espevalen |
Prosjektleder: | Camilla von Borcke |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Kolonial |
Kundeansv.: | Mari Hoftun |
Juryens begrunnelse: | |
I en tid hvor det kan bli litt vel mye «i en tid»-kommunikasjon lykkes Kolonial med å fortelle sin historie med en litt uventet vri. En samling kjempefine spotter som balanserer helt perfekt, uten å støte et eneste jurymedlem midt i pandemien. Dette var bra. |
Byrå: | Anorak |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Ellen Sørnes Hilleren |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Sector Alarm |
Kundeansv.: | Karina C. Winther Ditlefsen |
Juryens begrunnelse: | |
Å virkelig ta seg en ferie i ferien er budskapet i Sector Alarms junikampanje. Fine spotter som det er lett å kjenne seg igjen i. Igjen, fint produsert og stødig håndverk som kler produktet meget godt. Det handler jo om å fjerne bekymringer, det gjør det. |