Vålerenga Fotball1. plass

Byrå: Futatsu Industries
Kreativt team:
Konsulent: Aris Theophilakis
Prosjektleder: Anna Eriksson
Prod.selskap: Verdens Sterkeste Mann
Kunde: Vålerenga Fotball
Kundeansv.: Connie Larsen
Juryens begrunnelse:

Juryen konstatere en gledelig nivåheving denne Sølvmikk-runden, etter en litt treg start på året. Ikke fordi grepene var nye; sangnummer og tulletelefoner får vi aldri nok av, men både teksthåndverk og produksjon var hevet flere hakk fra februar.
Førsteplassen gikk til kunden som har stått oftere på pallen i radiokonkurranser enn i fotballmesterskap. Vålerenga Fotball. Det er dårlig gjort å sammenligne med tidligere kampanjer, men koblingen fotball og brøling var nok ikke den 5. idéen. Noen mente til og med at det er litt overfortalt. Men hvor ofte hører du det brøles FEMUNDSMARKA over eteren? Ikke ofte nok, mente en samstemt jury. Velkommen tilbake på toppen!

»
Krokan
»
Geir
»
Femundsmarka