Byrå: | Futatsu Industries |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Aris Theophilakis |
Prosjektleder: | Anna Eriksson |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Vålerenga Fotball |
Kundeansv.: | Connie Larsen |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen konstatere en gledelig nivåheving denne Sølvmikk-runden, etter en litt treg start på året. Ikke fordi grepene var nye; sangnummer og tulletelefoner får vi aldri nok av, men både teksthåndverk og produksjon var hevet flere hakk fra februar. |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonoc |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Right Price Tiles |
Kundeansv.: | Per Christian Teie |
Juryens begrunnelse: | |
Right Price Tiles skuffer sjelden på radio, men etter et ukjent antall ordvitser lurer juryen på hvor lenge de kan fortsette uten å vanne ut konseptet? Det er en viss nivåforskjell på rundens to spotter, men godt tekstarbeid og morsomme poenger gjør at juryen humrer flisene opp på en klar andreplass. |
Byrå: | Bates United |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Krypton Sound planet |
Kunde: | Ali Kaffe - Joh. Johannson |
Kundeansv.: | Ted Allergoth, Ole Tranberg |
Juryens begrunnelse: | |
Nederst på pallen havnet de, men vi tror ikke det legger en demper på humøret til Ali Kaffe. For å låne et Vålerenga-brøl: INGENTING kan drepe den gleden de utviser i hele 5 ulike musikksjangere - og det smitter som kjent. Deler av juryen synger med, resten leter etter idéen, men at dette er rundens mest velproduserte spotter kunne alle enes om. |