Byrå: | Los & Co |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Fam Gudim |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Bavaria |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen var samlet for første gang etter sommerferien og gjensynsgleden var rørende. Etter gjennomlytting av en ikke altfor lang liste med radiospotter ble det utpekt en enstemmig vinner. Om vinnerspottene ble det uttalt at de var «funny cause it’s true». De henger bra på innsikt om målgruppen og er lavmælte, velproduserte og fornøyelige å høre på. Det enste vi liker er alt. Vinneren er altså Bavaria Norge med spottene «dekk» og «panser». |
Byrå: | Dinamo |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Unni Rolfsen |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Norsk Tipping |
Kundeansv.: | Norsk Tipping |
Juryens begrunnelse: | |
Andreplassen for juni går til Norsk Tipping og deres realistiske spotter om tidsklemma. Velspilt, en litt ny vri på tipping som ikke handler om premien, men om å ta seg tid til å tippe, sikret sølvet. |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Specsavers |
Juryens begrunnelse: | |
Bronse går til Specsavers veldig enkle og rett frem spotter der den som leser trenger briller. Enkelte jurymedlemmer bemerket at dysleksi og svaksynthet er to forskjellige ting, men enkeltheten og det tilforlatelige skuespillet reddet bronseplassen. |