Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Lars Mitlid |
Prosjektleder: | Marte Heiersted |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Aftenposten |
Kundeansv.: | Line Berger Andersen |
Juryens begrunnelse: | |
Denne måneden var Aftenposten best med dette velplasserte sparket mot konkurrentenes tabloide sensasjonsjournalistikk. Idéen er enkel, tydelig og skaper fine bilder i hodet hos lytteren. Juryen stiller likevel spørsmål ved musikken som er valgt under voicen, som vi føler tøyser til budskapet om seriøsitet. Hvis den ikke er vesentlig, hvorfor er den da med? |
Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | Liv Murphy |
Prosjektleder: | Tuva Gaaarder Nordlie |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Eniro - 1880 |
Kundeansv.: | Helene Hopstock |
Juryens begrunnelse: | |
Disse korte spottene er en gjenganger i Sølvmikkjuryen, og nok en gang sjarmerer de i all sin enkelhet. Trond Fausa Aurvåg gjør som vanlig en god/pinglete figur. Disse tåler vi mange av! Kanskje ikke det beste vi har hørt fra denne avsenderen noensinne, men fullt på høyde med det beste denne måneden. |
Byrå: | Gress |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Stamina |
Juryens begrunnelse: | |
Takk som byr! Spottene for treningssenterkjeden falt spesielt i smak hos de kvinnelige jurymedlemmene, og da særlig den om fyren som ikke orket bli med tre etasjer opp uten heis for å ha seg. Man kunne godt ha tuftet hele konseptet på å tenke koffert rundt utholdenhet, mente noen. Mer sex, mindre printer! Spottene hadde også fortjent en kortere og mer poengtert voice. Juryen har sågar - i sin uendelige generøsitet - crowdsourcet et forslag som kan oversendes eventuelt interesserte. |