Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Solo super |
Juryens begrunnelse: | |
Hva? Spotter uten voice og budskap? Spotter som forutsetter at du har sett reklamefilmen? Det var modig! Og ikke minst friskt og befriende enkelt. Dramatiseringen kunne kanskje ha vært tydeligere, men dette tar jo radio til et helt nytt nivå! |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Leger uten grenser |
Juryens begrunnelse: | |
Yes! Veldig god idé. Nyskapende kommunikasjon for en kjent veldedig organisasjon, og en levering av budskapet som treffer godt. Dette er en smart måte å be om penger. Dessverre synes ikke juryen at produksjonen er bra nok. Settingen er lite troverdig og engelsken er rett og slett dårlig. Men - ideen er gull! |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Durex |
Juryens begrunnelse: | |
En enkelt og morsom idé som juryen likte godt. Passer produktet perfekt. Vi skulle gjerne hatt litt bedre diksjon på damen som hvisker, men vi synes det er supert at produksjonen for øvrig er såpass enkel. |