Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Tele2 |
Juryens begrunnelse: | |
Humor i reklame er ikke død, og man har faktisk enda ikke hørt alle mulige vitser og vrier rundt temaet "Ring så mye du vil for bare 39 øre. Tele2 har laget to morsomme spoter med løs snipp, fint produsert og med god tekst. Den glemte sønnen er dog hakket morsommere enn tippelaget, var juryen enige om. Et konsept som bare blir bedre for hver spot som lages. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | YX |
Juryens begrunnelse: | |
Meget velskrevne spoter for et ikke altfor engasjerende budskap. Ideen om detektime i radioreklame er ikke revolusjonerende, men sjelden er den gjort så stilrent og lekkert som her. Til og med voicen, som med sine detaljer kunne stått ut og blitt veldig voicete, er lagt nydelig inn som en del av spoten. Herlig gjennomført! |
Byrå: | Bates United |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Sony |
Juryens begrunnelse: | |
Artig og utradisjonell litta spot for Sony's nye Cybershot kamera. Juryen var enige i at den høres veldig internasjonal ut, som om den ikke var produsert i Norge i det hele tatt, og det er ikke ofte man opplever. |