Byrå: | Anorak |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Janne Espevalen |
Prosjektleder: | Hege Dyrseth |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Redd Barna |
Kundeansv.: | Linn Clausen |
Juryens begrunnelse: | |
I opptelling av poengene for mars, var det en nedtelling som gikk av med seieren. Et godt |
Byrå: | Atyp |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Svein Larsen |
Prosjektleder: | Sonja Njølstad |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Skatteetaten Bedrift |
Kundeansv.: | Andreas Agasøster Vatnøy, Bente Tranberg, Ida Johnsen Ingebrigtsen |
Juryens begrunnelse: | |
Andreplassen gikk til et knippe fine spotter som på en underholdende og kreativ måte får fortalt om et ganske kjedelig tema. Det fungerer fint å koble sammen bedrifter som egentlig ikke har noe til felles for å understreke poenget og både manus og produksjon er god. Vi kunne gjerne hørt flere og hørt dem flere ganger. |
Kreativt team: | |
---|---|
Konsulent: | Mette Kristin Olsen |
Prosjektleder: | Emilie Berg Kaasin |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | DNB Ung |
Kundeansv.: | Øyvind Bøe, Sofie Elise Oksavik |
Juryens begrunnelse: | |
En fin produksjon hvor generisk bank-kommunikasjon blir avbrutt av unge mennesker som forteller hvordan de egentlig burde snakke til unge folk. Her får DNB en mulighet til å både være selvhøytidelig og lite selvhøytidelig på en og samme tid. Tenk om de unge avbryterne hadde presentert forslag på mindre generiske produktnavn enn DNB UNG/Ungsamtalen spør noen i juryen? Det hadde vært gøy. |