Byrå: | NORD DDB Oslo |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Helene Follesøy |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | MAARUD |
Kundeansv.: | Maria Brennodden, MAARUD |
Juryens begrunnelse: | |
Etter å ha smakt på Maaruds nyeste konsept var det ingen tvil om at vi likte det. Dette var sprøtt, gøy fjas som gjorde seg i øret og vi tror det også frister folks ganer også. Noen i juryen mener de kjenner igjen jingelen fra fortiden og liker hvordan den brukes i en moderne kontekst. Dette var rett og slett forfriskende, i den grad potetgull kan være forfriskende. |
Byrå: | WAL |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Christoffer Nergård og Herman Stormyr |
Prosjektleder: | Vilde Løvaas Jensen |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Extra |
Kundeansv.: | Ingrid Sanfelt Hansen, Heidi Cummins og Mattis Klevhøy |
Juryens begrunnelse: | |
Pris, produkt og repeterende dagligvarer er det nok av på radio, og derfor er det ekstra deilig når det dukker opp noe som evner å banke inn budskapet samtidig som det bryter kategorispråket samtidig som det er underholdende. Det er ofte en hårfin balanse mellom tåpelig og gøy, men dette lander i god jord hos juryen. Klementinjord selvfølgelig. |
Byrå: | Ring 2 |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Per Kristian Voss Halvorsen |
Prosjektleder: | Ina Egelandsdal |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Fell Tech |
Kundeansv.: | Petter Svennevik Jensen og Karina Ditlefsen |
Juryens begrunnelse: | |
Felltech tar oss med inn i en tidsmaskin og dette var en reise vi likte godt. Veldig fint grep å ringe tilbake i tid, og det er nok mange som kan erindre at de selv har vært i liknende situasjoner i egne bygårder. Du kan sagtens si at juryen var meget begeistret over både idé og det produserede verk. |