Byrå: | Per Høj |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Car l Bækken |
Prosjektleder: | Magnhild Foldøy |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Go-Ahead |
Kundeansv.: | Julie Søntvedt |
Juryens begrunnelse: | |
Månedens gullbilllett har en sterk idé, og et godt konsept som alle i juryen falt for! Spottene er velproduserte, ikke for overdramatisert og skiller seg tydelig fra det tradisjonelle bransjespråket. I tillegg lander de i en kruttsterk kampanjesetning! Juryen gratulerer og er allerede i gang med å samle festivalbilletter, kinobilletter og tegne egne. God togtur i sommer! |
Byrå: | Atyp |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Svein Larsen |
Prosjektleder: | Sonja Njølstad |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Skatteetaten Bedrift |
Kundeansv.: | Andreas Agasøster Vatnøy, Bente Tranberg, Ida Johnsen Ingebrigtsen |
Juryens begrunnelse: | |
Hva er likheten mellom Skatteetaten bedrift og gode radiospotter? Noe du bare må høre på! Andreplassen går til et kneppe spotter som bruker et elegant grep for å vise spennet i alle bedrifter som må levere skattemeldingen. En bra cast som gjør at vi er med på historien allerede fra første sekund. |
Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Stine Grøndahl Sesseng |
Prosjektleder: | Eline Rønneberg Vik |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Telia |
Kundeansv.: | Ingvild Stubhaug Steg, Stine Brufjell |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen lar seg imponere av hvordan konseptet har utviklet seg til å omfavne nye temaer. Det er enda et bevis på at konseptet til Telia både er smart og morsomt. Ekstra glade blir vi når man tillater seg å tulle litt ekstra med «nesten som stedsnavn» som for eksempel Back-ups i Bekkups. |