Byrå: | SMFB |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Flyktningehjelpen |
Juryens begrunnelse: | |
De færreste av oss liker å bli ringt opp av organisasjoner på kveldstid. Men det blir klart vanskeligere å legge på etter å ha hørt denne spotten. Informasjonen leveres med et elegant kreativt grep som er relevant og som gjør noe med oss. Vi gratulerer og lover å ikke legge på heretter. |
Byrå: | Grey Oslo |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Erlik Oslo |
Juryens begrunnelse: | |
Dette er en rik produksjon som virkelig utfordret juryen. Vi liker det, men teoriene er mange om hva poenget egentlig er bortsett fra å minne om nytt nummer. Det er annerledes for den type avsender, noe som vekker interessen vår. Og kanskje det er hele poenget. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Ditt Distrikt |
Juryens begrunnelse: | |
Ditt Distrikt-sangene har alltid gode og hørbare tekster, og i tidsriktig Bollywood-landskap blir dette morsommere enn på lenge. Ingen big idea kanskje, men definitivt en gla’spott som skiller seg positivt ut i rekken. |