Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | OBOS |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen hadde mye å si om disse spotene, særlig positivt. Spotene er vidunderlig bra skrevet og vidunderlig bra produsert. Det glipper kanskje litt på budskapet, men de er så inspirerende og behagelige å høre på, at det får heller være. Veldig bra at spotene klarer å skifte mellom humor og alvor. Ære være de som står bak. Tekstarbeidet og produksjonen gikk rett hjem. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | British Airways |
Juryens begrunnelse: | |
Her var juryen samstemte i at konseptet er veldig bra, og dette er en original måte å selge flybilletter på. Det er virkelig smart tenkt, men likevel kunne smilene våre vært bredere. Kanskje kunne det vært enda mer godteri i lokalreklamene. Og med flyselskapets operalydteppe på slutten, blir det dessverre litt kræsjlanding. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Bokkilden |
Juryens begrunnelse: | |
Dette er fine radiospoter. Selv om man har hørt en, er det likevel underholdende å høre de neste. Det er riktignok et litt tynt budskap at bokkilden.no har mange bøker, og Emil/Jamie Oliver/krim gir vel heller ikke noe godt inntrykk av det. Juryen tror at spotene kunne vært bedre om introen hadde vært strøket. Og kanskje hadde spotene vært litt mer engasjerende, om de hadde vært litt mindre ”etter boka”. |